آغاز طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4082114
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

آغاز طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان در خراسان‌شمالی

اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها و خانواده دانشگاهیان در خراسان‌شمالی آغاز شد.

طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیانعلی رحیمی مقدم، دبیر طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان در خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا استقبال از طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان در استان افزایش پیدا کند، اظهار کرد: این طرح با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، از طرف شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان به تصویب رسید و به تمامی دانشگاه‌های کشور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان ویژه دانشجویان، کارمندان و خانواده آنان است، افزود: این طرح برای ایجاد تحرک در بین فعالان قرآنی استان‌ها و شناسایی ظرفیت‌های جدید در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

رحیمی مقدم در رابطه با میزان و مدت و زمان حفظ قرآن در طرح مذکور، اضافه کرد: برای حفظ جزء 30 مدت‌زمان حفظ شش ماه، برای حفظ پنج جزء و 10 جزء مدت‌زمان حفظ دو سال و برای حفظ 20 جزء و 30 جزء مدت زمان حفظ چهار سال است.

دبیر طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان در خراسان‌شمالی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه دانشگاهیان می‌توانند با ارسال عدد 1 به سامانه 30008860 در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه کلاس‌ها به‌صورت مجازی و یک بار در هفته برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تشویق و تقدیر از حفاظ دانشگاهی که در طرح ملی حفظ قرآن کریم موفق به قبولی در آزمون پایانی شوند، امتیاز ویژه برای کارکنان شرکت‌کننده در طرح که موفق به حفظ شوند و ارتقای رتبه اساتید در صورت موفقیت در حفظ، از جمله مزایای شرکت در طرح است.

انتهای پیام
captcha