ارائه خدمات دندانپزشکی جهادی به زندانیان شهرکرد
کد خبر: 4079808
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

ارائه خدمات دندانپزشکی جهادی به زندانیان شهرکرد

مسئول گروه جهادی سلامت کشور از ارائه خدمات دندانپزشکی به خانواده و فرزندان زندانیان خبر داد.

خدمات گروه های جهادی سلامت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های چهارمحال و بختیاری، گروه جهادی سلامت کشور با حضور در زندان شهرکرد به ارائه خدمات دندانپزشکی و آموزش بهداشت دهان و درمان پرداختند.

امیر قنبری، مسئول گروه جهادی سلامت در این خصوص، گفت: با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان، زندانیان و خانواده آنان خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت می‌کنند.

وی افزود: هدف از این کار ارتقای سلامت دهان و دندان زندانیان، کمک به زندانیان بی‌بضاعت و محروم از خدمات بهداشتی و کاستن از دغدغه‌های اقتصادی آنان است.

علی‌اصغر زارع، مدیر مرکز اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان نیز با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در زندان‌های استان بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی زندانیان و خانواده آن‌ها، نیازهای بهداشتی و پزشکی است، که متأسفانه هزینه‌بر است ولی گروه‌های جهادی ثابت کردند که با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کارند.

وی گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با گروه جهادی سلامت، در ماه‌های آینده همسر و فرزندان زندانیان از خدمات رایگان دندانپزشکی شامل جراحی، پرکردن، ترمیم، عصب‌کشی و آموزش‌های مراقبت از دندان بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha