طالب‌زاده، نمونه بارز جهاد تبیین در مبارزه با استکبار بود
کد خبر: 4055210
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

طالب‌زاده، نمونه بارز جهاد تبیین در مبارزه با استکبار بود

رئیس‌کمیسیون فرهنگی مجلس شورای‌اسلامی با بیان‌اینکه خیلی از افراد فعال در جبهه رسانه‌ای مقاومت امروزه پرورش یافته جبهه فکری طالب‌زاده هستند، افزود: با نگاهی به منویات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین، شاهدیم که طالب‌زاده نمونه بارز جهاد تبیینی در مبارزه با استکبار بود که توانست با هوشمندی خود پرچمدار رسانه‌ای جبهه مقاومت باشد.

منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلسبه‌ گزارش ‌ایکنا از‌ گلستان، غلامرضا منتظری، رئیس‌کمیسیون فرهنگی مجلس‌ شورای‌ اسلامی در مراسم بزرگداشت «حاج نادر طالب‌زاده» که امروز، 17 اردیبهشت در سالن ولایت تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم تصویری روشن از جهاد تبیین در دیدگاه مقام معظم رهبری داشته باشیم مشاهده می‌شود که طالب‌زاده نمونه بارز جهاد تبیینی در مبارزه با استکبار بود که توانست با هوشمندی خود پرچمدار رسانه‌ای جبهه مقاومت باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده رهبری در مورد جهاد تبیین، مسئله بعدی را هجرت و جهاد بیان کرد و گفت: خیلی از افراد در ابتدای زندگی ایمان و تقوا داشتند اما در انتها از باب نقطه ضعف یا مشکلی ساقط شدند اما حاج نادر مصداق واقعی استقامت بود.

منتظری با بیان‌اینکه خیلی از افراد فعال در جبهه رسانه‌ای مقاومت امروزه پرورش یافته جبهه فکری طالب‌زاده هستند، افزود: نادر در اصل نادره زمان بود و اندیشه‌ای تحول‌گرا داشت و هیچگاه به وضعیت موجود راضی نبود و وقتی در غرب می‌زیست در فکر تحول ایران زمین بود و نگاه او به حوزه هنر فراتر از مقاصد دنیوی و هنر در اندیشه ایشان طلیعه خداوند بر انسان بود که براساس نگاه و زاوایای شگرف عمار عرصه فرهنگ شد.  

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: یکی از شاخصه‌های مرحوم طالب‌زاده غرب‌شناسی و استکبار‌ستیزی ایشان بود او سال‌ها در غرب زندگی کرد و تمدن غرب و اندیشمندان و متفکران برجسته غرب را به خوبی می‌شناخت، لذا با انصاف، علم و صداقت به تبیین و تحصیل عالمانه و صادقانه غرب همت گماشت بنابراین همه از اندیشه‌های ایشان واهمه داشتند زیرا او از نزدیک به مسائل اشراف داشت.

منتظری با اشاره به جنبه‌های متنوع شخصیتی این مجاهد فرهنگی، بیان‌کرد: طالب‌زاده یک شهید، شاهد، گواه و حجت بر همه ما است، او دیگر شخصیت نیست بلکه یک شاخص است و باید از مکتب حاج نادر حرف زد، همان مکتبی که حاج قاسم‌ها و آوینی‌ها را پروراند و باید این مکتب را تکثیر کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد هجمه رسانه‌ای جبهه استعمار به باورهای اعتقادی و ایمانی جامعه هستیم که برای مقابله با آن نیازمند تفکراتی همانند مرحوم طالب‌زاده هستیم هر چند که فعالیت در این عرصه همواره خطرات و آسیب‌هایی به همراه داشته است.

در پایان مراسم بزرگداشت مرحوم طالب‌زاده از سال‌شمار نابودی اسرائیل با حضور مسئولین استانی و مدیران ارشد رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha