برگزاری مراسم ختم قرآن در مؤسسه مکتب‌القرآن نظرآباد
کد خبر: 4048951
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

برگزاری مراسم ختم قرآن در مؤسسه مکتب‌القرآن نظرآباد

مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن نظرآباد از برگزاری مراسم جزءخوانی و ختم قرآن در این مؤسسه خبر داد و گفت: نوجوانان حضور پررنگی در این جلسات دارند.

برگزاری مراسم ختم قرآن در موسسه مکتب‌القرآن نظرآباد

ابراهیم حسینلو، مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: من از فعالان قرآنی پیشکسوت استان البرز هستم که در کنار فعالیت‌های قرآنی در حوزه کشاورزی نیز کارآفرین هستم.

وی با توضیح اینکه فعالیت‌ قرآنی را از سال 63 آغاز کرده‌ام، گفت: فعالیت من در حوزه قرآن از یک مسجد شروع شد و سال‌های زیادی در مساجد به قرآن‌آموزان آموزش می‌دادم تا اینکه در سال ۸۲ در ساختمانی سه طبقه فعالیت‌های قرآنی خود را در حوزه پژوهش‌های قرآنی، حفظ قرآن، برنامه‌های روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن آغاز کردم و این فعالیت تا به امروز ادامه دارد.

این فعال قرآنی با معرفی برنامه‌های رمضانی مکتب‌القرآن، بیان کرد: عمده‌ترین فعالیت ما در ماه مبارک رمضان ختم قرآن در دو شعبه این موسسه است که بانوان در شعبه دو موسسه واقع در شهرک فرهنگیان به امر جزء‌خوانی می‌پردازند و در شعبه یک نیز برای آقایان و بانوان برنامه ختم قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نوجوانان این شهرستان استقبال خوبی از برنامه‌های قرآنی دارند، افزود: نوجوانان حضور پررنگی در جلسات ختم قرآن دارند و در کنار تلاوت آیات قرآن مباحث تدبر نیز به مخاطبان ارائه می‌شود.

این فعال قرآنی با اشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی گفت: خدمت به قرآن کریم فرصت و غنیمتی است که ما توفیق یافته‌ایم تا در راستای ترویج آن تلاش کنیم. قرآن کریم باید در زندگی مردم جاری و ساری شود، چراکه وجود مشکلات و معضلات و آسیب‌های موجود جامعه به‌دلیل کمرنگ‌ شدن معارف قرآن کریم است و باید معارف قرآن کریم را در جامعه ترویج داد.

حسینلو ترویج قرآن کریم در جامعه را منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: اگر قرآن کریم در جامعه ترویج یابد آسیب‌ها کاهش خواهد یافت و زندگی نیز پربرکت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha