تقویت هنرمندان متعهد و انقلابی یک ضرورت است
کد خبر: 4048944
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
استاندار بوشهر:

تقویت هنرمندان متعهد و انقلابی یک ضرورت است

استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی،گفت: هنرمندان متعهد در دوران انقلاب و دفاع مقدس در کنار مردم از ارزش‌ها دفاع کردند و پس از دفاع مقدس نیز در جنگ فرهنگی حضور تأثیرگذاری داشته و دارند، اکنون نیز تقویت هنرمندان متعهد و انقلابی یک ضرورت است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در پیامی ضمن گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی، با اشاره به جایگاه ارزشمند شهید مرتضی آوینی در هنر انقلاب اسلامی یادآور شد: سید شهیدان اهل قلم، در راستای نشر ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و به‌ویژه دفاع مقدس، نقشی ممتاز و بی‌نظیر داشت و یاد و نام این هنرمند متعهد و انقلابی و ولایت‌مدار را گرامی می‌داریم.

محمدی‌زاده اظهار کرد: هنرمندان متعهد در دوران انقلاب و همچنین در دفاع مقدس در کنار مردم از ارزش‌ها دفاع کردند و پس از دفاع مقدس نیز در جنگ فرهنگی حضوری ارزشمند و تاثیرگذار داشته و دارند، اکنون نیز تقویت هنرمندان متعهد و انقلابی یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی خواستار حضور هنرمندان و خبرنگاران متعهد و انقلابی در وسط میدان شد و بر لزوم روشنگری به نسل جوان تأکید کرد.

 

انتهای پیام
captcha