افتتاح ۲۲۴ طرح بهزیستی در مازندران
کد خبر: 4034227
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

افتتاح ۲۲۴ طرح بهزیستی در مازندران

به مناسبت دهه فجر ۲۲۴ طرح بهزیستی مازندران به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

افتتاح طرح بهزیستی مازندران به صورت ویدئوکنفرانسیبه گزارش ایکنا از مازندران، همزمان با افتتاح هزار و ۹۴۰ طرح جامعه هدف بهزیستی در سراسر کشور طرح‌های جامعه هدف بهزیستی استان مازندران امروز، 17 بهمن‌ماه به صورت نمادین در یک واحد مسکونی معلولین در قائم‌شهر بصورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

فرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۱۷۴ واحد مسکونی در استان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض ساخته و به ۱۷۴ خانوار آسیب‌دیدگان اجتماعی زیر پوشش بهزیستی استان واگذار شد.

وی افزود: ۵۰ طرح اشتعالزایی مددجویان بهزیستی استان با اعتبار ۵ میلیارد تومانی در بخش‌های تولیدی، خدماتی، صنعتی، صنایع دستی، گل و گیاه و دام و طیور بهره‌برداری شد. برای تأمین مسکن جامعه هدف در بهزیستی مازندران امسال تا کنون ۷۴۳ واحد مسکونی با ۳۰ میلیارد تومان احداث و یا خریداری و تحویل ۷۴۳ خانوار مددجوی بهزیستی استان شد.

گوهردهی تصریح کرد: برای ایجاد فرصت اشتعال مددجویان بهزیستی استان مازندران امسال تاکنون با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان ۲۲۰۰ پروژه اشتغالزایی نیز افتتاح و برای مددجویان کارآفرینی شد.

انتهای پیام
captcha