جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4023650
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س) در اردبیل، گفت: جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل‌ها» همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت فعالان این کانون برگزار می‌شود.

شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید هاشم سیدی، مسئول کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س) در اردبیل، پنجم دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل‌ها» همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س) در اردبیل، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار در رشته‌های نقاشی، گرافیک، خطاطی، نماهنگ، هنرهای تجسمی، فیلم، مستند، عکس، شعر، پوستر و دلنوشته در این جشنواره مشارکت داشته باشند.

وی، با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای این جشنواره مشخص نشده است، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 12 دی ماه امسال، از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09149541370 ارسال کنند.

سیدی خاطرنشان کرد: به سه اثر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد و همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام و فرمانده جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری الزهرا(س) در اردبیل، افزود: علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط شرکت در این مسابقه می توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی pirmadar_kanoon@  مراجعه کنند که از همه عموم مردم و به ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دعوت می‌شود تا در این جشنواره حضور فعالی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha