آثار هنری دانشجویان سوره در فضاهای شهری استفاده شود
کد خبر: 4020430
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
پیشنهاد حجت‌الاسلام قمی در نمایشگاه «همین دست‌افشانیِ حروف»:

آثار هنری دانشجویان سوره در فضاهای شهری استفاده شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه «همین دست‌افشانی حروف» گفت: به کارگیری این تابلوها در تبلیغات، المان‌های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، باعث دیده شدن هنرمندان جوان‌ می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری از نمایشگاه گروهی خط‌نگاره‌های دانشجویان سوره و هنرجویان روح‌اله دلخانی با نام «همین دست‌افشانی حروف» در گالری ابوالفضل عالی بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: بسیار خوشحالم که دانشگاه سوره با همکاری حوزه هنری نمایشگاه مشترکی را از هنر دانشجویان خود برگزار کرد. این آثار با مضامین مکتبی، توسط دانشجویانی خلق شده که بیشتر آنها خانم هستند. از نکات برجسته این نمایشگاه، به فروش رفتن تعدادی از تابلوها است. انشاالله این نمایشگاه طلیعه همکاری‌های جدیدتری بین دانشگاه سوره و حوزه هنری باشد.

وی افزود: به کارگیری این تابلوها در تبلیغات، المان‌های شهری و معماری علاوه بر تشویق و ایجاد انگیزه برای خلق آثار هنری فاخر، باعث دیده شدن هنرمندان جوان‌ می‌شود.

نمايشگاه گروهی خط نگاره‌های دانشجويان سوره و هنرجويان روح‌اله دلخانی با عنوان «همين‌ دست‌افشانی حروف» از سه‌شنبه ۱۶ الی ۲۴ آذر، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برقرار است. از نکات برجسته این نمایشگاه می‌توان به اکثریت شرکت‌کنندگان دانشجویان دختر اشاره کرد که با فروش تعدادی از تابلوهای در معرض نمایش، زمینه اشتغال‌زایی و کسب درآمد را برای خود فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha