برگزاری مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در رودان
کد خبر: 4001457
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

برگزاری مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در رودان

مراسم تشییع استوار یکم «مجتبی سالارنسب»، شهید مدافع امنیت با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در رودان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم تشییع استوار یکم «مجتبی سالارنسب»، شهید مدافع امنیت، ظهر امروز، 8 مهرماه، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در رودان برگزار شد.

 علی صالحی، رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم، ایسنا ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار، اظهار کرد: با توجه به اینکه عزیزان ما در نیروی انتظامی حافظ جان و مال، ناموس و امنیت مردم هستند و برای امنیت کشور تلاش می‌کنند ما نیز در دستگاه قضایی وظیفه داریم از این عزیزان پشتیبانی کنیم.

وی تصریح کرد: قطعاً دستگاه قضایی با قاطعیت و بدون اغماض و در اسرع وقت باکسانی که با اقدامات مجرمانه در نظم و امنیت کشور اخلال ایجاد می‌کنند و همچنین با اشرار و اراذل و اوباش با قدرت و با اقتدار برخورد می‌کند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز در این مراسم بیان کرد: امنیت پایدار هزینه دارد و کمترین هزینه آن برای پلیس، شهادت است که برای امنیت پایدار مردم پرداخت می‌کند.  متأسفانه در شامگاه گذشته مأموران یگان امداد که در پی امداد خواهی شهروندان به صحنه جرم اعزام شدند از سوی اشرار و مجرمین مورد اصابت تیراندازی و درگیری قرار می‌گیرند.

وی افزود: در پی تیراندازی اشرار یک نفر از نیروهای تلاشگر نیروی انتظامی، استوار یکم مجتبی سالارنسب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  این شهادت نه‌تنها خللی در روحیه همکاران این شهید بزرگوار ایجاد نمی‌کند بلکه همکارانش را برای ادامه مسیر برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم مصمم‌تر خواهد کرد.

یادآور می‌شود؛ استوار یکم شهید «جتبی سالارنسب» از مأموران نیروی انتظامی بندرعباس بود که بامداد روز گذشته،  مهرماه در درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید. شهید سالارنسب متولد ۱۳۷۲، اهل رودان و متأهل بود و از 8 سال پیش در نیروی انتظامی خدمت می‌کرد. پیکر پاک این شهید گران‌قدر با حضور پرشور مردم در زادگاهش روستای خیرآباد از توابع شهرستان رودان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha