اجرای طرح «تبرکات علوی» در رودان
کد خبر: 3985995
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

اجرای طرح «تبرکات علوی» در رودان

رئیس اداره اوقاف رودان از اجرای طرح «تبرکات علوی» به مناسبت دهه ولایت و امامت در این شهرستان خبر داد.

کیان محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: تلاش برای رفع محرومیت مستمندان، یکی از وظایف اوقاف بوده و در همین راستا طرح «تبرکات علوی» هم‌زمان با دهه امامت و ولایت در شهرستان رودان به اجرا درآمد.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در ایام دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده، ذبح قربانی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان با رعایت شیوه‌نامه‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله قربانی نکردن در ملأ عام و انجام آن در کشتارگاه‌های تعیین شده است که با مشارکت خیرین شهرستان رودان به خوبی اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف رودان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح از محل نیات موقوفات شهرستان و مشارکت خیرین ۷ رأس گوسفند با هدف حمایت از افراد مستمند ذبح و قربانی و درنهایت ۷۲ بسته گوشت نذری به خانوارهای تحت پوشش و نیازمند پیرامون بقاع متبرکه این شهرستان توزیع شد.

محمدی در پایان یادآور شد: دهه امامت و ولایت معطر به عطر غدیر و امیرالمؤمنین(ع) است که در دستگیری از مستمندان پیشرو بودند. همه ما در جامعه اسلامی موظف هستیم که از ظرفیت‌های موجود در راستای محرومیت‌زدایی و دستگیری از مستمندان بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام
captcha