مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در رودان برگزار شد
کد خبر: 3984837
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در رودان برگزار شد

رئیس اداره اوقاف رودان از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان به صورت ضبط تصویری و با حضور 70 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات خبر داد.

کیان محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ساعت 8 صبح روز شنبه، 26 تیرماه در مسجد و حسینیه دهبارز شهرستان به صورت ضبط تصویری برگزار شد و 70 شرکت‌کننده رودانی در بخش خواهران و برادران با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات 17۰ نفر در سطح شهرستان شرکت کرده‌اند که این تعداد نسبت به دوره قبل رشد بسیاری داشته است.

رئیس اداره اوقاف رودان تصریح کرد: مسابقه تفسیر عمومی قرآن کریم نیز ۱۳ مرداد به صورت برخط برگزار می‌شود که 100 نفر در این شهرستان شرکت کرده‌اند. شرکت‌کنندگان این رشته می‌توانند منابع آزمون که تفسیر سوره نور است را از سایت اینترنتی www.quraniran.ir دانلود کنند.

انتهای پیام
captcha