توزیع ۱۱۴ بسته کمک‌معیشتی در نظرآباد
کد خبر: 3982241
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

توزیع ۱۱۴ بسته کمک‌معیشتی در نظرآباد

مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات نظرآباد گفت: طی سه ماه نخست سال 114 بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان میان قشر آسیب‌پذیر نظرآبادی توزیع شده است.

توزیع ۱۱۴ بسته کمک‌معیشتی در نظرآباد

طاهره حبیب‌نیا، مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور فعالیت‌های خود را به‌صورت گسترده در سطح شهرستان آغاز کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی و تولید کارگاه ماسک‌های بهداشتی اشاره کرد.

وی با اشاره به کمبود ماسک در اوایل شیوع بیماری، اظهار کرد: در راستای کمک و حمایت از کادر درمان در روزهای ابتدایی شیوع بیماری ماسک‌های تولیدی را میان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع می‌کردیم و دامنه این فعالیت امروز به توزیع ماسک در محافل عمومی، اجتماعی و مساجد رسیده است.

این مسئول با اشاره به اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک‌های مؤمنانه، اظهار کرد: خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت و در سه ماه نخست امسال، ۱۱۴ بسته معیشتی میان جامعه هدف شهرستان نظرآباد توزیع شده است.

حبیب‌نیا با اشاره به اینکه روند کمک به آسیب‌دیدگان کرونا ادامه دارد، بیان کرد: هر یک از بسته‌های معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن و... به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است و در کنار این بسته‌های معیشتی، پک‌های بهداشتی شامل الکل، ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات نظرآباد در بخش دیگری تصریح کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه در سه ماه ابتدای سال جاری می‌توان به اهدای ۱۵ جلد سند از سوی خیرین به ستاد اشاره کرد که در راستای اهداف ستاد بازسازی استفاده می‌شود.

وی در پایان گفت: ساخت و توسعه حرمین مطهر و متبرک، همچنین بازسازی کربلا، ساخت صحن حضرت فاطمه الزهرا(س) در نجف اشراف و اقدامات در این حوزه نیز از سوی عتبات عالیات شهرستان نظرآباد ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha