همبستگی بین مردم اردبیل و آستارا باید حفظ شود
کد خبر: 3975528
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

همبستگی بین مردم اردبیل و آستارا باید حفظ شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آستارا و اردبیل تمثیل وحدت و یکپارچگی ملت ایران هستند و همبستگی این اهالی باید حفظ شود.

همبستگی بین مردم اردبیل و آستارا باید حفظ شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۳ خردادماه در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا که در محل هتل پارلا در گردنه حیران، در راستای خنثی‌سازی اختلاف بین اهالی محترم اردبیل و آستارا برگزار شد، گفت: آستارا و اردبیل تمثیل وحدت و یکپارچگی ملت ایران هستند و همبستگی این اهالی باید حفظ شود.

وی افزود: رویداد بسیار فرهنگی قابل اعتنایی را شاهد هستیم و اهالی فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا به‌خاطر رویدادهای اخیری که از سوی دشمنان و تفرقه‌افکنان این مرز و بوم تحریک شده و به راه افتاده بود وارد میدان شده‌اند.

بحرالعلومی بیان کرد: مردمان آستارا و اردبیل، تمثیل وحدت و یکپارچگی ملت ایران هستند و با بصیرت مثال‌زدنی خودشان، مشت محکمیبر بر دهان یاوه‌گویان و عناصر وابسته زدند که با تحریکات مذبوحانه قصد برهم زدن آرامش جامعه را داشتند.

وی اظهار کرد: نشست اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا حرکتی فاخر و ارزشمند و عالی و هوشمندانه بوده و دقیقا بصیرتی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند اکنون در این حرکت اهالی فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا شاهد هستیم که این حرکت قابل اعتناست و بنده نیز با اشتیاق تمام و با عشق و افتخار حضور یافته‌ام که بگویم دست تک تک این عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست اصحاب فرهنگ و هنر اردبیل و آستارا با اهدای گل و شیرینی به هم، ضمن تأکید بر اتحاد و همدلی و صمیمیت بین مردمان این دو کهن دیار ایران عزیز، یاد و خاطره‌ بزرگ رادمرد تاریخ، داعیه‌دار اتحاد آزاداندیشان جهان و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌ خمینی(ره) را با قرائت فاتحه‌ای گرامی داشتند.

انتهای پیام
captcha