حضور حداکثری در انتخابات باعث پشتوانه نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود
کد خبر: 3974976
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

حضور حداکثری در انتخابات باعث پشتوانه نظام در عرصه بین‌المللی می‌شود

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتخابات ۱۴۰۰ را نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش پشتوانه و منزلت نظام اسلامی در مقیاس ملی و بین‌المللی خواهد بود.

ارسالی سه شنبه//حضور حداکثری در انتخابات باعث پشتوانه نظام در عرصه بین المللی می‌شودغلامرضا منتظری، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان انتخابات 1400 را اولین انتخابات در گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش پشتوانه و منزلت نظام اسلامی در مقیاس ملی و بین‌المللی خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات نقطه قوتی برای دولت آینده است، افزود: رئیس جمهوری که با آرای بیشتری از طرف مردم انتخاب شود با اقتدار و موفقیت افزونی وارد عرصه عمل خواهد شد و انتخاب آگاهانه نقطه تکاملی این موضوع است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به شاخصه‌های کاندیدای انقلابی در بیانات مقام معظم رهبری، بیان کرد: کاندید مورد نظر در انتخابات علاوه بر تقوا و عدالت باید معتقد به اقتصاد مقاومتی و توانایی‌های ملت باشد؛ بنابراین برای کشورداری وابسته به بیگانه نبوده، از دشمن هراس نداشته و نگاهش به بیرون نباشد.

منتظری ادامه داد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که دغدغه‌های مردم را بشناسد و برای رفع نیازها و مشکلات به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت برنامه مدونی را ارائه دهد؛ در این زمینه مردم نباید در انتخابات براساس احساسات تصمیم بگیرند زیرا در این انتخابات سرنوشت چهار ساله کشور تعیین می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha