ضرورت سوق یافتن برنامه‌های فرهنگی از ستاد به دانشکده‌ها
کد خبر: 3958880
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
حبیبی خبر داد:

ضرورت سوق یافتن برنامه‌های فرهنگی از ستاد به دانشکده‌ها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، به ضرورت سوق یافتن برنامه‌های فرهنگی از ستاد به دانشکده‌ها تاکید کرد و افزود: در همین راستا با ارائه ایده‌های خلاق توسط همکاران، برنامه‌ها تنوع بیشتری به خود خواهد گرفت.

ضرورت سوق یافتن برنامه‌های فرهنگی از ستاد به دانشکده‌هابه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، ۲۰ اسفندماه در مراسم تجلیل از ایده‌های برتر فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه فرهنگ زیربنای توسعه در همه ابعاد است، گفت: ارائه ایده توسط همکاران گرانقدر کاری بسیار ارزشمند است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی به ضرورت سوق یافتن برنامه‌های فرهنگی از ستاد به دانشکده‌ها تاکید کرد و افزود: در همین راستا با ارائه ایده‌های خلاق توسط همکاران، برنامه‌ها تنوع بیشتری به خود خواهد گرفت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به صورت متناوب با همکاران دانشگاهی ارتباط داشته باشد تا همکاران ایده‌های خود را مطرح نمایند، افزود: همچنین تشکیل جلسات اندیشه ورزی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و ... هر چند با حضور تعداد محدودی از همکاران به لحاظ وضعیت کرونایی، لازم است.

وی تاکید کرد: اساتید برای تقویت باور‌های دینی دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

همچنین، عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در دانشگاه، گفت: ارائه ایده‌های خلاقانه توسط همکاران در بخش فرهنگی باعث خرسندی بوده و قطعا در ارتقای فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: مسابقه «طرح ایده‌های فرهنگی» ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد و ایده‌های متعدد از طرف همکاران ارائه شد که نهایتا پس از طی فرآیند داوری، ۵ ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند.

فنی اصل با اشاره به ۵ ایده برتر انتخاب شده، گفت: در این مسابقه دکتر علی روشنیان فر با عنوان طرح دانشگاه خلاق رتبه اول، دکتر پرویز پرزور با عنوان طرح احصای نظام مسائل فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با رویکرد حل مساله و دکتر فهیمه حوری آباد صبور با عنوان طرح استفاده عملی مهارت‌های دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه مشترکا رتبه دوم، و دکتر حمید صفوی با عنوان طرح کافه فرهنگ محقق و دکتر حمید بهادر با عنوان طرح یک کتاب، یک حدیث مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از ۵ ایده برتر دانشگاه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha