انقلاب اسلامی؛ امید ملت‌های آزاده دنیا
کد خبر: 3952407
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

انقلاب اسلامی؛ امید ملت‌های آزاده دنیا

استاندار هرمزگان انقلاب اسلامی را امید مردم و ملت‌های آزاده دنیا دانست و گفت: امروز تمامی نقشه‌های دشمن به لطف پشتوانه فکری و معنوی رهبر معظم انقلاب و وحدت یکپارچگی مردم و مسئولان نقش بر آب شده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان، امروز، 17 بهمن‌ماه، در مراسم یادواره شهدای بخش رودخانه‌بر از توابع شهرستان رودان که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن و در رأس آن آمریکای جنایتکار ۴۲ سال سختی‌های پی‌درپی را به کشورمان وارد و 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما از آنجا که روحیه فداکاری و ایثار و شهادت در آحاد این ملت نهادینه شده، سال‌ها استوار در برابر هجمه‌های گوناگون دشمن ایستاده‌ایم.

وی تصریح کرد مردم چه در جنگ تحمیلی و چه در تحریم‌ها و جنگ اقتصادی کنونی، استوار و با صلابت ایستادگی کرده و خواند کرد. باید مانند دوران دفاع مقدس، در دل جنگ اقتصادی خود را توانمند و اقتصاد را همچون حوزه دفاعی کشور قدرتمند کنیم. بکار انداختن ظرفیت‌های این کشور پهناور از جمله وظایف مهم همه ماست چراکه این ملت هیچ‌گاه در مقابل سختی‌ها سرخم نکردند و هر جا لازم باشد پای کار هستند.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: دشمنان فکر کردند می‌توانند با تنگ کردن حلقه محاصره اقتصادی، ملت ایران را به خیابان‌ها کشانده و آشوب‌های اجتماعی ایجاد کنند اما به لطف خدا در این محاسبه نیز اشتباه کردند. امروز پرچم اقتدار کشور در هزاران کیلومتر دورتر برافراشته شده و با رشادت‌های سردار سلیمانی و جوانان ایران اسلامی، فتنه‌های دشمن به زباله‌دان تاریخ پیوسته است. مسببان شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی بدانند که هرگز روی آسایش را نخواهند دید.

همتی بیان کرد: امروز تمامی نقشه‌های دشمن به لطف پشتوانه فکری و معنوی رهبر معظم انقلاب و وحدت یکپارچگی مردم و مسئولان نقش بر آب شده و این‌ها همه در نتیجه اخلاص این مردم و جوانان و بیعت با شهدا، امام و مقام معظم رهبری است. امروز انقلاب اسلامی، امید مردم و ملت‌های آزاده دنیاست.

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال مسئولیت‌های خود و امتحان‌های الهی تکالیفی بر عهده داریم و باید بدرستی نقش خود را ایفا کنیم، عنوان کرد: امروز کشور به جوانانی نیاز دارد که کشور را در عرصه‌های مختلف خودکفا و توانمند کنند.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد بودجه عمومی کشور به واسطه تحریم‌ها از دست رفته اما ایران اسلامی با امید به آینده به راه خود ادامه می‌دهد. با تولید و به‌کارگیری ظرفیت‌های داخلی می‌توان از این مرحله نیز عبور کرد و برای تحقق این امر باید به نقطه‌ای برسیم که منابع فروش نفت برای استفاده در تولید وارد صندوق توسعه ملی شود. باید برای ساختن و خودکفا کردن کشور و بکار انداختن استعدادهای بالقوه پیرامونمان، همه مسئولان و مردم دست به دست هم دهیم.

انتهای پیام
captcha