«تهران میدان شهدا» روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3946020
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
ویژه چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده

«تهران میدان شهدا» روی آنتن می‌رود

برنامه «تهران میدان شهدا» به صورت ویژه به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان، روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «تهران میدان شهدا» روایتی مستند از زندگینامه شهدا با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مقاومت است. این برنامه در گفت‌‌و‌گوی اختصاصی و صمیمی با فرزندان و همرزمان سرداران شهید، داستان زندگی خانواده معظم شهدا را مرور می‌کند و ضمن تقدیر و تجلیل از مقام رفیع شهداء، پای صحبت‌های صمیمانۀ خانواده‌های آنها می‌نشیند.

این برنامه به صورت ویژه به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان، پنجشنبه 18 دی ماه از ساعت 11:15 دقیقه و جمعه 19 دی از ساعت 16:40 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

مستند رادیویی «تهران میدان شهدا» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با همسر شهید، فرزندان، والدین شهدا گفت‌‌و‌گو و یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارد.

این برنامه با رویکرد سیاسی اجتماعی و در قالب مستند به تهیه‌کنندگی آرزو مددی مروری بر زندگی‌نامه، رشادت‌ها و عملکرد شهدا دارد، مخاطبان در این ویژه برنامه بیشتر با روحیه و اخلاق معظم شهدا، نقش‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای معزز آشنا می‌شوند.

علاوه بر ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف تهیه و پخش می‌شود، برنامه تهران میدان شهداء به صورت مستمر جمعه‌ها ساعت 16:40 از رادیو تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز می‌رود.

انتهای پیام
captcha