ترسیم ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص سمنان
کد خبر: 3944626
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

ترسیم ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص سمنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با تأکید بر لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید گفت: ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان با همکاری شهرداری‌ها ترسیم می‌شود.

پنج شنبه ارسال شود ترسیم۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری عصر روز گذشته، 10 دی در حاشیه بازدید از مراحل تهیه فیلم کوتاه حافظ با بیان اینکه انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید این انقلاب با زبان هنر در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان سمنان با همکاری شهرداری‌های این استان ترسیم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تولید فیلم کوتاه حافظ یکی از اقدامات مهم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان جهت ترویج فرهنگ شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است یادآور شد: تولید ۲۰ فیلم کوتاه با موضوع دفاع مقدس به تهیه‌کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دست اقدام است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تولید و تقویت محتوای فرهنگی و هنری در این عرصه نقش بسزایی در انتقال گسترده مفاهیم دفاع مقدس ایفا می‌کند، یادآور شد: دشمنان این انقلاب همواره برای آسیب‌زدن به ریشه‌های فرهنگی ملت ایران هزینه‌های سنگینی می‌پردازد و باید برای مقابله با این توطئه‌ها اقدامی مؤثر انجام شود.

انتهای پیام
captcha