مراسم تودیع و معارفه رئیس اوقاف رودان برگزار شد
کد خبر: 3940365
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

مراسم تودیع و معارفه رئیس اوقاف رودان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان با حضور مدیرکل اوقاف هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، روز گذشته، 20 آذرماه، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف شهرستان رودان، با تأکید بر ضرورت وجود نیروهای جوان در بدنه این اداره، اظهار کرد: تکیه‌بر قشر جوان و اعتماد به نیروی جوانی در هر زمینه‌ای راهگشا است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقل امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم»، تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان نیز همواره برای پیشبرد اهداف خود از نیروهای جوان حمایت می‌کند.

کیان محمدی، رئیس جدید اوقاف رودان نیز در این مراسم، بیان کرد: همه ما سربازان کوچک ولایت بوده و برای خدمت به میدان آمده‌ایم، امیدوارم در این مسیر، همکارانم دستم را گرفته تا همکاری خوبی داشته باشیم. با توجه به شعار سال که به نام «جهش تولید» از طرف مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، باید با همکاری یکدیگر حق وقف و عمل خیر را بجا آورده و در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام برداریم.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات «مهدی سقایی» رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان تجلیل به عمل آمده و «کیان محمدی» به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام
captcha