پویش مردمی «لبیک یا حسین(ع)» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3917825
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
همزمان با آغاز ماه محرم؛

پویش مردمی «لبیک یا حسین(ع)» راه‌اندازی شد

فرهنگسرای بهمن همزمان با آغاز ماه محرم پویش مردمی «لبیک یا حسین(ع)» را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ماه محرم و فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، پویش مردمی «لبیک یا حسین(ع)» با هدف ایجاد یک موج اجتماعی و مذهبی و اعلام وفادارای به سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، راه‌اندازی شد.
 
در این پویش مردمی، مداحان و عموم عزاداران حسینی، در شب‌های اول تا دهم محرم، به ندای «هل من ناصر ینصرنی»، لبیک می‌گویند و بانگ «لبیک یا حسین» را هر شب ساعت ۲۱ در آسمان شهر تهران طنین‌انداز می‌کنند و از این طریق حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌های نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و الهی اعلام می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند با درج هشتگ #لبیک یا حسین(ع) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این پویش شرکت و مطالب و تصاویر منتسب به ایام سوگواری ماه محرم را با این هشتگ منتشر کنند.
 
تاکنون برخی از خادمین ابا عبدالله الحسین(ع) به این پویش پیوسته‌اند. عموم عزاداران نیز می‌توانند هر شب ساعت ۲۱ با بانگ لبیک یا حسین(ع) و بارگذاری طرح پوسترمجازی پویش مردمی لبیک یا حسین(ع) در صفحات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در انتشار این رویداد، مشارکت و همراهی خود را به منصه ظهور برسانند و همچنین فیلم‌ها، عکس‌ها و دلنوشته‌های خود را با این موضوع، به نشانی اینستاگرام farhangsara.bahman۱۶ ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha