قدس روز وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین است
کد خبر: 3900505
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

قدس روز وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه قدس متعلق به جهان اسلام است گفت: این روز، روز وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین است.

قدس روز وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، عصر روز گذشته 31 اردیبهشت در جلسه ویدئوکنفرانس با رؤسای ادارات تابعه اداره کل این اداره با بیان اینکه روز قدس روز وحدت بین مسلمانان حول محور فلسطین است اظهار کرد:  قدس متعلق به جهان اسلام است و این موضوع توسط هیچ نیروی نظامی و سیاسی قابل‌تکذیب نبوده است.

شکری ادامه داد: فلسفه روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین با دکترین انقلاب اسلامی است که در این راستا ملت ایران تا آخرین نفس پشتیبان مردم مسلمان فلسطین خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه اسرائیل سرزمین فلسطین را غصب و در آن جنایت می‌کند، یادآور شد: روز قدس بهترین فرصت برای اعلام انزجار از این رویه مرسوم است اما کشورهای غربی مدعی حقوق بشر چشمانشان را بر روی این جنایات بسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امسال به علت شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس نیست متذکر شد: شکل ظاهری روز قدس کمی تفاوت دارد اما هویت آن تغییری نکرده  و مردم در روز قدس با فریاد انزجار بر سر استکبار گران ثابت می‌کنند فلسطین متعلق به جهان اسلام است.

به گفته وی؛ استفاده از فضای مجازی برای رساندن فریاد حقانیت مردم فلسطین به گوش جهانیان یکی از برنامه‌هایی است که در سال جاری مردم مسلمان ایران و آزادیخواهان دیگر نقاط جهان آن را در دستور کار خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha