توقف برگزاری مراسم مذهبی در رودان
کد خبر: 3882359
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

توقف برگزاری مراسم مذهبی در رودان

رئیس اداره اوقاف رودان گفت: محدود کردن برنامه‌هایی مانند تجمع‌های مناسبتی و مراسم فرهنگی و مذهبی از جمله اقدامات این اداره بوده که تا زمان کنترل ویروس کرونا ادامه دارد.

مهدی سقایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ابتلای هم‌وطنانمان به این بیماری، این اداره بر حسب وظیفه‌ای که نسبت به بقاع متبرکه دارد به‌صورت جدی‌تر در این زمینه ورود کرده تا در راه اطلاع‌رسانی به مردم قدم مؤثری بردارد.

وی افزود: در ابتدا نشستی با هیئت‌امنا و خادمان بقاع متبرکه در سطح شهرستان رودان تشکیل داده و هشدارهای سازمان اوقاف و وزارت بهداشت را ‌بومی‌سازی کردیم. ضدعفونی تمامی سطوح عمومی و سرویس‌های بهداشتی، جلوگیری از توزیع نذورات و اطلاع‌رسانی به مردم با چاپ بنرهایی در زمینه روش‌های پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت بهداشت و نصب آن‌ها در فضاهای تبلیغاتی، محدود کردن برنامه‌هایی مانند تجمع‌های مناسبتی و مراسم فرهنگی و مذهبی از جمله اقدامات این اداره بوده که تا زمان کنترل این ویروس ادامه دارد.

رئیس اوقاف رودان تصریح کرد: امامزاده سیدسلطان محمد که نسبت به دیگر بقاع متبرکه شهرستان، زائران بیشتری دارد در اولویت اقدامات پیشگیرانه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha