انصارالله دیدار مقامات سودانی و صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: 3876614
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

انصارالله دیدار مقامات سودانی و صهیونیستی را محکوم کرد

گروه بین‌الملل ــ سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن دیدار رئیس شورای عالی انتقالی سودان با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره خطر انحراف انقلاب سودان هشدار داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز، سه‌شنبه به دیدار رئیس شورای انتقالی سودان و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوگاندا واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت: عبدالفتاح برهان، رئیس شورای انتقالی سودان با ادعای حفاظت از مقدسات در تجاوزات علیه یمن شرکت می‌کند، اما ناگزیر مقدسات از قاموس وی به دلیل دیدارش با نتانیاهو حذف می‌شود. شاید منفعت عربستان و نه سودان در این دیدار باشد.

عبدالسلام همچنین به ملت سودان درباره انحراف انقلاب این کشور هشدار داد و گفت: باید مسیر انقلاب سودان اصلاح شود، قبل از آنکه این کشور به کانون صهیونیسم و دنباله‌روهای آنها تبدیل شود.

«محمد علی الحوثی»، عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن نیز دیروز در صفحه توئیتر خود، دیدار اخیر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‎‌وزیر رژیم صهیونیستی و «عبدالفتاح البرهان»، رئیس شورای انتقالی سودان در کشور اوگاندا را محکوم کرد و گفت: مردم سودان عبدالفتاح البرهان را نخواهند بخشید.

وی تأکید کرد: هدف نتانیاهو از این دیدار، ادامه نقش مزدوران سودانی در جنگ‌‌های خارجی در قبال یک سری وعده‌های توخالی به عبدالفتاح البرهان است.

انتهای پیام
captcha