اتخاذ تمهيدات لازم جهت آمادگی شبکه حمل و نقل آذربایجان‌غربی در فصول بارندگی
کد خبر: 3852208
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

اتخاذ تمهيدات لازم جهت آمادگی شبکه حمل و نقل آذربایجان‌غربی در فصول بارندگی

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته مدیریت بحران حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اتخاذ تمهيدات و تصمیم‌گیری‌ها لازم جهت انجام اقدامات لازم در فصول بارندگی و پیشگیری از خسارت‌های احتمالی به زیرساخت‌های حمل و نقل و ابنیه فنی امری ضروریست.

اتخاذ تمهيدات لازم جهت آمادگی شبکه حمل و نقل آذربایجان‌غربی در فصول بارندگی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو، رئیس کمیته مدیریت بحران حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، در دومین جلسه‌ی کمیته مدیریت بحران حوزه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور اعضای کمیته‌ مديريت بحران حوزه راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: اتخاذ تمهيدات و تصمیم‌گیری‌ها لازم جهت انجام اقدامات لازم در فصول بارندگی و پیشگیری از خسارت‌های احتمالی به زیرساخت‌های حمل و نقل و ابنیه فنی امری ضروریست.
️وی در اين جلسه تاکید کرد: تمام ادارات براساس شرح وظایف سازمانی خود قبل از شدت بارندگی‌ها، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.
 حمزه‌لو با بیان این‌که در بحث مدیریت بحران و مقابله با حوادث غیر مترقبه، هم‌افزایی خانواده راه و شهرسازی حرف اول را می‌زند، گفت: برگزاری جلسات کارشناسی و رصد به‌روز وضعیت شبکه حمل و نقل استان، استفاده حداکثری از توان و ظرفیت‌های موجود و نگاه ویژه به مقوله‌ی پیشگیری در فصول بارندگی مدد نظر اعضای کمیته مدیریت بحران حوزه راه و شهرسازی استان باشد.
این مقام مسئول️ افزود: به ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، اجرای اقدامات زودبازده در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان و اطلاع رسانی به موقع هواشناسی در بارش‌های احتمالی نیز باید توجه ویژه کرد.

انتهای پیام
captcha