راهیابی ۱۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3844192
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

راهیابی ۱۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه‌و‌بویراحمد از راهیابی ۱۷ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن استان به چهل‌ودومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد.

راهیابی ۱۷ کهگیلویه و بویراحمدی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌‌بویراحمد، عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان امروز، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران، گفت: ۱۷ نفر از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی به مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم راه یافتند.

وی افزود: در بخش آقایان، موسی اسهروز در رشته تفسیر قرآن کریم، مهدی شعبانی در رشته قرائت ترتیل، علیرضا مسیح‌پور در رشته قرائت تحقیق، حسین دست‌یافته در رشته حفظ کل، روح‌اله حبیبی مقدم در رشته حفظ ۱۰ جزء، روح‌اله کمالی در رشته اذان و محمود اسماعیلی در رشته دعاخوانی در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در بخش بانوان، سیده مهری ارشدی‌نیا و فاطمه صداقتی در رشته حفظ احادیث، طاهره طیب‌زاده و فلک انصاری در رشته حفظ موضوعی، فاطمه بستام در رشته قرائت ترتیل، سحر تجاره در رشته قرائت تحقیق، ناهید اژدری در رشته حفظ کل، صدیقه دیورخش در رشته حفظ بیست جزء، زینب امیله در رشته حفظ ۱۰ جزء و افسانه علیپور در رشته دعاخوانی در مسابقات کشوری قرآن کریم شرکت می‌کنند.

نمازی یادآور شد: مسابقات بخش معارفی شهریورماه سال‌ جاری در شهر قم برگزار شد و مسابقات بخش بانوان نیز از ۱۱ تا ۱۹ مهرماه سال‌ جاری در شهر اصفهان برگزار می‌‌شود. در مرحله مقدماتی در بخش‌های آوایی که شهریورماه در قم برگزار شد، علیرضا مسیح‌پور به مرحله بعدی راه یافت.

انتهای پیام

captcha