لرستان میزبان قصه‌گویان منطقه دو کشور می‎شود
کد خبر: 3844173
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
۳ و ۴ آذر؛

لرستان میزبان قصه‌گویان منطقه دو کشور می‎شود

گروه فرهنگی ــ لرستان به‌عنوان میزبان منطقه دو کشوری در تاریخ ۳ و ۴ آذرماه پذیرای برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گویان استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و قم خواهد بود.

3و4آذرماه؛ لرستان میزبان قصه‌گویان منطقه دو کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 18 آبان تا چهارم آذرماه امسال در استان‌های آذربایجان غربی، لرستان، فارس، خراسان رضوی و گلستان برگزار می‌شود و نفرات برتر ۳۱ جشنواره استانی برای راه‌یابی به مرحله ملی و بین‌المللی توانایی‌های خود را در معرض دید داوران قرار می‌دهند.

بنابراین گزارش، محمدرضا زمردیان، رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رضا بابک، از پیشکسوتان تئاتر کانون، عباس جهانگیریان، نویسنده و پژوهشگر، مریم سعادت، کارگردان و بازیگر، علی خانجانی، مدرس قصه‌گویی، محسن هجری، نویسنده و پژوهشگر و حمید گُلی، هنرمند حوزه نمایش کودک و نوجوان به‌عنوان داوران مرحله منطقه‌ای این جشنواره معرفی شده‌اند.

طبق زمان‌بندی‌های انجام شده استان آذربایجان‌غربی به‌عنوان میزبان منطقه یک کشوری در روزهای 25 و 26 آبان پذیرای برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی خواهد بود و قصه‌گویان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین استان لرستان به‌عنوان میزبان منطقه دو کشوری در تاریخ 3 و 4 آذرماه پذیرای برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی خواهد بود و قصه‌گویان استان‌های لرستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و قم به رقابت می‌پردازند.

استان فارس در تاریخ‌های 18 و 19 آبان‌‎ماه به‌عنوان میزبان منطقه سه کشوری پذیرای قصه‌گویانی از استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان است.

در ادامه برگزاری بخش منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی، 28 تا 30 آبان‌ماه استان خراسان‌رضوی، میزبان قصه‌گویان برگزیده از استان‌های هرمزگان، خراسان‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد خواهد بود و استان گلستان نیز به‌عنوان میزبان منطقه پنج کشوری، در تاریخ 21 و 22 آبان‌ماه علاوه‌بر قصه‌گویان برگزیده خود، میزبان قصه‌گویانی از استان‌های البرز، تهران، مازندران، خراسان شمالی، سمنان و گیلان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha