نمایش اقتدار نظام در آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان
کد خبر: 3843772
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

نمایش اقتدار نظام در آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان

گروه سیاسی ــ به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تمرین مشترک نیروی هوایی ارتش و سپاه در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و دریای عمان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، امیر دریادار دوم ستاد مجتبی محمدی، فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش امروز یکشنبه، ۳۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رژه با محوریت منطقه یکم امامت نیروی دریای ارتش جمهوری است، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ شناور شامل شناور‌های نظامی و تندرو نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران و شناور‌های دریابانی و بسیج در این رژه مشارکت دارند.

فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش ابراز کرد: رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس در مقیاس ملی در حال برگزاری است. در این رژه ملی، نیرو‌های هوایی ارتش و سپاه نیز با جنگنده‌ها و بالگرد‌های خود به رژه هوایی هم‌راستا با رژه پیاده می‌پردازند.

امیر دریادار دوم ستاد مجتبی محمدی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش و جانشین فرمانده کل نیروی دریایی سپاه از جمله مهمانان این رژه ملی هستند.

وی در پایان با بیان اینکه از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر، هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است، گفت: از ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با محوریت بسیج و سپاه، برگزاری محافل انس با قرآن، قدردانی از خانواده شهدا، دیدار با نظامیان پیشکسوت سپاهی و ارتشی و جانبازان دفاع مقدس است.

انتهای پیام

captcha