برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ابوموسی تشریح شد
کد خبر: 3843687
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ابوموسی تشریح شد

گروه سیاسی ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوموسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: برنامه‌های این هفته با شعار پیشرفت و پیروزی در سایه مقاومت و ایستادگی، آغاز شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرهنگ حسین احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی، دیروز شنبه، ۳۰ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ابوموسی اظهار کرد: دفاع مقدس الهام‌بخش ایثار و مقاومت و رشادت و خودباوری برای نسل جوان است.

وی بالندگی و خوداتکایی را از دستاورد‌های دفاع مقدس دانست و ابراز کرد: امروزه در حوزه اقتدار ملی و اقتدار منطقه‌ای و جهانی به جایگاه رفیعی رسیده‌ایم و امروز جمهوری اسلامی در قلب محور مقاومت در جهان نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوموسی به برنامه‌های دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه در شهرستان برنامه‌های متنوع و متعددی برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها مسابقات چاووشی‌خوانی، شعب شعر عاشورایی، نشست روشنگری نمایشگاه عفاف و حجاب، گردهمایی حلقه‌های صالحین، مسابقه کتاب‌خوانی پخش فیلم و برگزاری یادواره شهدا خواهد بود. ‍

احمدی در پایان عبور از بحران‌هایی مانند سیل و زلزله و سایر بحران‌ها را به‌واسطه آبدیده شدن در دفاع مقدس دانست و گفت: اگر روحیه دفاع مقدسی نداشتیم در بحران‌های اخیر مانند سیل و زلزله دچار مشکل می‌شدیم.

انتهای پیام

captcha