نوجوانان، بزرگان نسل خود در آینده خواهند بود
کد خبر: 3840699
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

نوجوانان، بزرگان نسل خود در آینده خواهند بود

گروه معارف‌– امام‌ جمعه و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: نوجوانان بزرگان نسل خود در آینده خواهند بود و انتخاب هدف مناسب و مسئولیت‌پذیری به همت آنان بستگی دارد.

نوجوانان بزرگان نسل خود در آینده خواهند بودبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، در مراسم «احلی من العسل» که امروز شنبه ۱۶ شهریورماه که در حسینیه امام‌زاده سید مظفر (ع) بندرعباس برگزار شد ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: مراسم «احلی من العسل» با خود پیام‌های مهمی برای نوجوانان و جوانان در ترسیم آینده روشن زندگی دارد.

وی افزود:این برنامه مأموریت گراست به‌خصوص به تقبل مسئولیت توسط نوجوانان و جوانان در آینده بستگی دارد که امروز خود را در چه سطحی ببینند و اهمیت آن تعیین هدف و مسئولیت‌پذیری در آینده زندگی آنان است.

نماینده، ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: نوجوانان بزرگان نسل خود در آینده خواهند بود که با الگو گیری از حضرت قاسم (ع) که تربیت‌شده دو امام بزرگوار هستند با این الگو نگاه به آینده مفهومی روشن و زیبا پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده با تأکید بااینکه شهدا چراغ فروزان راه راستین مردم برای آینده هستند، ادامه داد: هر چیزی قله‌ای دارد و قله جهاد شهادت درراه خدا است.

امام‌جمعه هرمزگان در پایان با تشکر از مدیرکل اوقاف هرمزگان و ریاست و معاونین آموزش‌وپرورش که در برگزاری این مراسم همکاری کرده‌اند، گفت: عاشورا مجموعه‌ای از خوبی‌ها است که برای همه در آن الگوی مناسب وجود دارد و بهترین الگو برای شما جوانان حضرت قاسم ابن الحسن (ع) که با تأسی از این بزرگوار همه راه‌ها و هدف گزاری‌ها به صراط الی الله متصل خواهد شد.

انتهای پیام

captcha