اجرای طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه
کد خبر: 3840479
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

اجرای طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه

گروه اجتماعی ــ رئیس مدیریت سازمان پسماند شهرداری ارومیه از برگزاری طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه خبر داد و گفت: هدف از این طرح، ثبت‌نام داوطلبانه شهروندان جهت کمک به پاکبانان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی است.

اجرای طرح «پاکبانان محرم» در ارومیه

احد یوسفی، رئیس مدیریت سازمان پسماند شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به برگزاری طرح پاکبانان محرم، بیان کرد: پاکبانان محرم عنوان طرحی است که برای اولین بار توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه امسال اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاکبانان محرم، ثبت‌نام داوطلبانه شهروندان جهت کمک به پاکبانان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی است.

یوسفی افزود: سازمان لباسی با عنوان پاکبان محرم، سربند و کیسه‌ای به ثبت‌نام‌کنندگان تحویل داده و از آن‌ها می‌خواهد در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محلی که به عزاداری می‌پردازند، زباله‌های خود را جمع‌آوری و تحویل سازمان داده و کارت شارژ هدیه بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در پایان به قید قرعه به ۳ نفر از پاکبانان محرم هدیه نقدی تعلق می‌گیرد‌، گفت: همه‌روزه ۸۸۰ پاکبان به‌طور شبانه‌روزی در سطح شهر فعالیت می‌کنند که در ایام تاسوعا و عاشورا، کار آنان چندین برابر می‌شود.

انتهای پیام

captcha