یک‌هزار زائر پاکستانی وارد میرجاوه شدند
کد خبر: 3840258
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

یک‌هزار زائر پاکستانی وارد میرجاوه شدند

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: دومین کاروان زائران حسینی، شامل یک‌هزار و 311 زائر پاکستانی، صبح امروز وارد میرجاوه شدند و در بدو ورود، مورد استقبال موکب امام رضا(ع) مستقر در مرز، قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون دو کاروان از زائران پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد استان شدند.

وی ادامه داد: دومین کاروان زائران حسینی، شامل یک‌هزار و 311 زائر پاکستانی، صبح امروز وارد میرجاوه شدند و در بدو ورود، مورد استقبال موکب امام رضا(ع) مستقر در مرز، قرار گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: این تعداد زائر در قالب 14 دستگاه اتوبوس وارد استان شدند که پس از توقف کوتاه و پذیرایی، سیستان وبلوچستان را به مقصد کشور عراق ترک خواهند کرد.

وی افزود: از آنجایی که تعداد زیادی از این زوار با وسایل متفرقه خود را به مرز رسانده‌اند، طبیعتاً امکان ادامه سفر با اتوبوس‌های پاکستانی را ندارند که در این خصوص نیز با تدابیر اندیشیده شده می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌های ایرانی که در مرز مستقر شده‌اند به سمت عراق عزیمت کنند.

مؤمنی‌مقدم با اشاره به اینکه خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط برای پذیرایی و اسکان این زائران عزیز فراهم شده است، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۷۰ هزار زائر حسینی از کشور پاکستان و از طریق مرز میرجاوه برای اعزام به کربلا وارد کشور شوند.

انتهای پیام

captcha