کتاب «خون خدا» در ایکنا رونمایی می‌شود
کد خبر: 3840151
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

کتاب «خون خدا» در ایکنا رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «خون خدا» اثر سیدمهدی شجاعی روز شنبه، ۱۶ شهریور‌ماه در خبرگزاری ایکنا رونمایی می‌شود.

کتاب «خون خدا» سیدمهدی شجاعی رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ آیین رونمایی کتاب «خون خدا» به همت خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) و با همکاری مرکز نشر فرهنگ اسلامی، روز شنبه ۱۶ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در ایکنا برگزار می‌شود.

کتاب «خون خدا» روایت روز عاشورا به قلم سیدمهدی شجاعی و تصویرگری علی وزیریان است که به همت دفتر نشر فرهنگ اسلامی با شمارگان ۲ هزار نسخه و با کاغذ گلاسه و جلد سخت منتشر شده است.

با وجود اینکه سید‌مهدی شجاعی آثاری را در این زمینه نگاشته است؛ اما خون خدا طرحی نو در این زمینه محسوب می‌شود، زیرا هم نحوه کتاب‌پردازی و ارائه آن، به گونه‌ای است که می‌توان آن را در نوع خود اثری متفاوت به شمار آورد.

 

کتاب «خون خدا» سیدمهدی شجاعی رونمایی می‌شود

یادآور می‌شود؛ سیدمهدی شجاعی از معدود چهره‌هایی است که در زمینه ادبیات دینی دارای آثار درخور اعتنایی هم در قالب داستان و نمایشنامه و هم نثرهای ادبی و یا ترجمه‌هایی از متون مذهبی است. کتاب‌های «کشتی پهلو گرفته»، «پدر، عشق و پسر»، «آفتاب در حجاب»، «از دیار حبیب»، «شکوای سبز»، «خدا کند تو بیایی»، «سقای آب وادب»، «دست دعا، چشم امید» و رمان «کمی دیرتر…» حاصل تجربه‌های او در زمینه ادبیات دینی هستند. ادبیات کودک و نوجوان نیز از فعالیت‌های ادبی جدی و مستمر وی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha