روادید سفر به عراق از امروز لغو شد
کد خبر: 3839036
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
سردار اشتری:

روادید سفر به عراق از امروز لغو شد

گروه جامعه ــ فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: از امروز، یکم محرم، امکان سفر زوار اربعین بدون روادید و صرفا با داشتن گواهینامه معتبر و قانونی مهیا است.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، در حاشیه نشست صمیمی با پزشکان بیمارستان‌های ناجا در بیمارستان امام سجاد(ع) در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: در گرامیداشت روز پزشک امروز توفیق نشست صمیمی با پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های ناجا مستقر در تهران را داشتیم که در این نشست صمیمانه تعدادی از پزشکان به ارائه نظرات خود پرداختند.

وی با اشاره به شأن و جایگاه والای پزشکان و کادر درمانی افزود: همواره قدردان تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی هستیم.

سردار اشتری ادامه داد: نیروی انتظامی روزانه 10 هزا خدمات درمانی و پزشکی در سراسر کشور به کارکنان، خانواده‌هایشان و سایر مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به وجود پزشکان متخصص و کادر درمانی متبحر در مراکز پزشکی ودرمانی ناجا بیان کرد: تلاش همکارانمان در معاونت بهداشت، درمان و امداد ناجا ارائه مطلوب‌ترین خدمات درمانی با به کارگیری دانش و تجهیزات به روز است.

فرمانده نیروی انتظامی از تدوین «طرح جامع بهداشت، امداد و درمان ناجا» طی سه سال آینده خبر داد و گفت: ان‌شاالله پس از تدوین طرح، پشتیبانی‌های لازم از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می‌گیرد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره بازگشایی مرز خسروی اظهار کرد: با توافقات انجام شده با مسئولان کشور عراق، به زودی مرز خسروی بازگشایی و امکان تردد زوار اربعین از این مرز مهیا می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از امروز یعنی اول محرم امکان سفر زوار اربعین بدون روادید و صرفا با  داشتن گواهینامه معتبر و قانونی مهیا است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سؤال دیگری درباره آمادگی پلیس برای مراسم دهه محرم تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. از طرفی طبق سنوات گذشته جلساتی با مسئولان هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و تکایا داشتیم. ان‌شاالله همچون سال‌های گذشته شاهد همکاری خوب عزاداران حسینی با نیروی انتظامی خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha