شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند
کد خبر: 3837454
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان خاتم گفت: شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشند.

شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستندبه گزارش ایکنا از یزد، فرجام فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم 3 شهریورماه در دیدار با خانواده شهید اکبر توانگر کارمند اداره جهاد کشاورزی بخش مروست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مسئولان است که بتوانند عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: شهدای کارمند در تمامی عرصه‌های مختلف جامعه و در حساس ترین شرایط حضور داشتند و در راستای اهداف خود به درجه رفیع شهادت رسیدند.

فاضلی افزود: دیدار با خانواده‌های شهداء و جانبازان یکی از وظایف اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و حل مسائل و مشکلات این عزیزان جزء اولویت‌های کاری مسئولان است.

فرماندار شهرستان خاتم بیان کرد: شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشند.

یادآور می‌شود در این دیدار بخشداران مرکزی، مروست، رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha