همایش «بصیرت خانواده» در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3837068
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

همایش «بصیرت خانواده» در کرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ ششمین همایش بصیرت خانواده به‌همت پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

همایش «بصیرت خانواده» در کرج برگزار می‌شود

حسین کمالی‌دهقان، رئیس بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: وجود آیات متعدد در قرآن‌کریم با محوریت خانواده نشان‌دهنده اهمیت بنیان خانواده است.

وی با بیان اینکه خانواده، شاکله و اساس یک جامعه را تشکیل می‌دهد و پیشرفت و توسعه جامعه، مدیون افرادی است که در خانواده‌های سالم پرورش یافته‌اند، افزود: دشمن به تأثیرگذاری خانواده در نظام مقدس اسلامی پی برده و برای ضربه‌زدن به این نظام مقدس در صدد نابودی بنیان خانواده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که جنگ فیزیکی با ایران بی‌نتیجه است؛ لذا از طریق نفوذ در کانون خانواده‌ها می‌خواهد به اهداف شوم خود برسد، گفت: ترویج پدیده‌های زشتی همچون ازدواج‌های سفید به همراه تلاش برای از بین بردن حیا و عفت از جمله اقداماتی است که دشمن برای نابودی نظام خانواده در دستور کار قرار داده است.

کمالی دهقان ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و فرهنگ خانواده اسلامی را راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمنان دانست و افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و انتقال ارزش‌های دینی در جامعه می‌تواند کشور را در برابر نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن پاسداری کند و در کنار حفاظت از مرزهای فکری و روحی جوانان به نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه یاری رساند و راهکاری مؤثر را در مصون‌سازی از ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی ارائه دهد.

وی از برگزاری ششمین همایش بصیرت خانواده به‌همت پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج خبر داد و گفت: این همایش با محوریت خانواده و تربیت فرزندان، بعد از ظهر امروز، شنبه، دوم شهریور برگزار می‌شود. این همایش با حضور هزار نفر از اعضای خانواده شهرداری و شورای شهر کرج در پارک بانوان جهانشهر کرج برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، در حاشیه برگزاری این همایش برنامه‌های متنوعی از قبیل مسابقات دارت، طناب کشی و نقاشی برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

captcha