استقرار ۵۲ موکب البرزی در مسیر پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3837024
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

استقرار ۵۲ موکب البرزی در مسیر پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از استقرار ۵۲ موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: این موکب‌ها به ۴۷ هزار نفر خدمت‌رسانی می‌کنند.

استقرار 52 موکب البرزی در مسیر پیاده‌روی اربعین

سلیمان شکری، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به استقرار 52 موکب البرزی در مسیر پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال سه میلیون و 500 هزار نفر از مردم در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت کارگروه تغذیه این کاروان عظیم به سازمان عتبات واگذار شده است، افزود: 52 موکب از این استان در پیاده‌روی اربعین حضور دارند که به 47 هزار نفر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری و شوراهای شهر، اضافه کرد: حضور پاکبانان شهرداری‌ها در حواشی این پیاده‌روی بسیار قابل تقدیر است و امیدواریم کمک‌های نقدی این نهادها نیز مشمول حال موکب‌های استان البرز شود.

شکری با بیان اینکه استان البرز در سه نقطه از عراق خدمات‌رسانی خواهد داشت، گفت: اولین پایگاه مستقر در نجف عمود 188 است که از 20 هزار نفر پذیرایی خواهد کرد. دومین مکان استقرار نیز در مسیر نجف به سمت کربلا است که آمادگی پذیرایی از 10 هزار نفر را دارد.

وی با اشاره به اینکه سومین حوزه استقرار موکب‌های البرز در کربلای معلی است که ظرفیت پذیرایی از 10 هزار نفر به‌صورت متمرکز را دارد، اضافه کرد: با تقویت زیرساخت‌ها می‌توانیم کمبودهای موجود و مشکلات پیش رو را برطرف کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه موکب‌های البرزی از 25 محرم در مسیر مستقر خواهند شد، گفت: مواکب عراقی چند روز پیش از اربعین فعالیت خود را آغاز می‌کنند اما موکب‌های ایرانی 20 روز پیش از ماه اربعین ارائه خدمات خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha