مهم‌ترین شاخصه دولت، مدیریت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم است
کد خبر: 3836896
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

مهم‌ترین شاخصه دولت، مدیریت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه میامی با بیان اینکه اگر مردم خدمت خالصانه مسئولان را ببینند با آن‌ها همراهی لازم را خواهند داشت، گفت: از جمله ویژگی و شاخصه‌های دولت، مدیریت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم است که تحقق آن نیاز به عزم و مشارکت عمومی دارد.

مهمترین شاخصه دولت مدیریت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور، امام جمعه  میامی ظهر امروز، 1 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی با بیان اینکه انتظار مردم از مسئولان حل مشکلات موجود و برآوردن مطالبات است، اظهار کرد: مردم از همان روزهای آغازین انقلاب نشان دادند که علی‌رغم وجود سختی‌های بسیار بر آرمان‌های خود ایستادند و سختی را برجان می‌خرند اما مسئولان نیز در مقابل به‌ پاس این زحمات می‌بایست برای رفع مشکلات مردم گام‌های عملیاتی بردارند.

وی هفته دولت را فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و خدمات نظام طی این چهار دهه  دانست و گفت: دولت باید برای رفع محرومیت در جامعه کار جهادی انجام دهد؛ زیرا مردم همواره اثبات کردند که در طوفان حوادث پشتیبان دولت و ولایت‌فقیه خود هستند اما این حق‌شناسی مردم باید پاسخ‌ داده‌ شده و برای خدمت به محرومان تلاش شود.

امام جمعه میامی بی‌شک مهم‌ترین ویژگی و شاخصه دولت را مدیریت جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: در این راستا تحقق آن نیاز به عزم و مشارکت عمومی دارد.

صفایی‌پور با بیان اینکه خدمت خالصانه باید در دستور کار دولت‌مردان و سرلوحه امور آن‌ها واقع شود، یادآور شد: دولت با دنبال کردن روحیه و مدیریت جهادی و برای رفع مشکلات و برخورداری از مدیران متعهد بر اساس شایسته‌سالاری می‌تواند از سخت‌ترین بحران‌ها عبور کند.

انتهای پیام

 

captcha