زندگی شهدا برای نسل جوان بازگو شود
کد خبر: 3836894
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

زندگی شهدا برای نسل جوان بازگو شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان گفت: باید نحوه زندگی شهدا برای نسل جوان جامعه بازگو شود؛ چراکه آن‌ها بهترین الگو برای نسل جوان جامعه هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد گروهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان امروز شنبه، 2 شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس باعث می‌شود که روحیه شهادت‌طلبی در جامعه حفظ و تقویت شود، گفت: مقاومت ملت ایران در تمام عرصه‌ها باعث شده که امروز کشوری عزتمند داشته باشیم.

وی با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، افزود: آزادگان در دوران اسارت مقاومت زیادی کرده و با همین مقاومت و ایستادگی بود که دشمن را ناامید کردند.

مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به اینکه «آن بیست و سه نفر» نماد بزرگ مقاومت اسرای ایرانی هستند که در مقابل صدام عزت‌آفرین شدند، بیان کرد: اخلاص و تقوای شهدای ما باعث شد که در مقابل دشمن هراس به دل راه ندهند.

وی با بیان اینکه امروز هم جامعه ما نیاز به ایثار اجتماعی دارد و باید برای به خدا رسیدن از خود بگذریم، افزود: باید نحوه زندگی شهدا برای نسل جوان جامعه بازگو شود؛ چرا که شهدا بهترین الگو برای نسل جوان جامعه هستند.

گروهی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس غبارروبی قبور مطهر شهدا در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود، بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در گلزارهای شهدا بسیار اثرگذار است و از این اقدام استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کرمان تأکید کرد: در طول هفته دفاع مقدس یادواره‌های مختلف شهدا در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha