درخشش زنجانی‌ها در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما
کد خبر: 3836760
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

درخشش زنجانی‌ها در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما

گروه فرهنگی ــ صدا و سیمای مرکز زنجان در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما 10 عنوان را از آن خود کرد.

درخشش زنجانی‌ها در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمابه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز سازمان صدا و سیما با اعلام برنامه‌ها و نفرات برتر در خراسان شمالی به کار خود پایان داد.

همکاران صدا و سیمای مرکز زنجان توانستند در بخش‌های متنوع این جشنواره 10 عنوان را از آن خود کنند.

دیپلم افتخار بخش اصلی جشنواره در حوزه شعر و موسیقی به التفات داوود بیگی به‌عنوان بهترین خواننده محلی برای سرود رونق تولید اعطا شد.

دیپلم افتخار بهترین مدیریت هنری تولید در بخش جنبی جشنواره با تولید نماهنگ «ولایت حیدر» به مهرداد خلیلی رسید.

همچنین دیپلم افتخار رتبه برتر پژوهش منجر به تولید در بخش اصلی جشنواره به پژوهش صورت گرفته توسط بهنام رضاقلی‌زاده با موضوع آسیب‌های اجتماعی سنین نوجوانی تعلق گرفت.

رضا علیزاده گوینده و گزارشگر موفق خبرگزاری صداوسیمای زنجان موفق شد دو عنوان را در این جشنواره از آن خود کند. وی در بخش جنبی جشنواره با مستند خبری «متادون» با موضوع سلامت و گزارش خبری پیام سامرا در بخش مردم محور - ایرانی اسلامی موفق به کسب دو دیپلم افتخار جشنواره شد.

دیگر گزارشگر خبر مرکز زنجان مریم محمدی نیز درحوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با گزارش خبری «پنل های خورشیدی» دیپلم افتخار این بخش را تصاحب کرد.

رادیو استانی زنجان نیز در این جشنواره موفق به کسب سه عنوان شد. اولین عنوان متعلق به رادیو نما بود که موفق شد در بین مراکز استان‌ها مقام سوم را کسب کند.

دیپلم افتخار بهترین مستند گزارشی در بخش سلامت نیز  به خسرو رسولی بابت تولید مستند رادیویی با عنوان «باشگاه مثبت» اعطا شد.

در بخش برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی رادیو نیز، عنوان شایسته تقدیر درساختار مینی فیچر به ماهرخ صمدی رسید.

معاونت فضای مجازی نیز موفق شد یک عنوان در بخش جنبی جشنواره به خود اختصاص دهد . در این بخش رویا اوجاقلو توانست دیپلم افتخار بهترین برنامه ترکیبی در بخش سلامت را برای تدوین اثری بنام «دستان مهر» کسب کند.

انتهای پیام

captcha