پایان محافل کاروان قرآنی سروش وحی در آذربایجان غربی/ اجرای برنامه‌ در ترکیه
کد خبر: 3836662
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳

پایان محافل کاروان قرآنی سروش وحی در آذربایجان غربی/ اجرای برنامه‌ در ترکیه

کانون خبرنگاران نبأ ــ بیش از ۴۳ محفل انس با قرآن به همراه جنگ‌های قرآنی و آموزش تخصصی تلاوت قرآن به همت کاروان قرآنی سروش وحی در هشت شهر آذربایجان غربی همزمان با ایام دهه امامت و ولایت برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ امیرعلی عظیمی، مدیر مؤسسه قرآنی سروش جاودانه وحی مشهد گفت: بیش از ۴۳ محفل انس با قرآن به همراه جنگ‌های قرآنی و آموزش تخصصی تلاوت قرآن در هشت شهر آذربایجان غربی همزمان با ایام دهه امامت و ولایت از سوی کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی برگزار شد.
وی با اشاره به آغاز فاز جدید برنامه‌های قرآنی کاروان جهادی قرآن کریم سروش وحی در کشور ترکیه، بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، محافل قرآنی در شهرها و مناطق مختلف ترکیه با حضور کاروان قرآنی سروش وحی از ۳۰ مردادماه آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
عظیمی افزود: یکی از مناطق میزبان این محافل قرآنی شهر ماردین است که در آن جمعیت زیادی برای انس با قرآن در مسجد «اولو جامی» این شهر حضور پیدا می‌کنند.
مدیر مؤسسه قرآنی سروش جاودانه وحی مشهد گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته تعداد بیشتری از قاریان جهادگر در محافل انس با قرآن شرکت می‌کنند و این برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا ایجاد یک فضای مناسب برای تلاوت قرآن می‌تواند در ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح بین‌الملل بسیار مؤثر باشد.
یادآور می‌شود، قاریان احسان سوختانلو، محمدباقر محسنی، محمدرضا دربان ملک، علی‌اصغر علی‌پور، حامد اسماعیلی، محمدمهدی فروتن و امیرمحمد خالقی همراه با امیرعلی عظیمی جهت اجرای برنامه‌های قرآنی به کشور ترکیه اعزام ‌شدند.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha