کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است
کد خبر: 3836547
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اینکه هزینه‌های زیادی برای مقابله با مواد مخدر شده و شهیدان زیادی در این مسیر تقدیم شده است، گفت: این استان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان امروز چهارشنبه، 30 مرداد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مواد مخدر صنعتی و شیشه امروز دامن‌گیر کشور شده و نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده است، افزود: شیوع این مواد در جامعه در حال افزایش و گسترش است و باید برای پیشگیری آن برنامه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه هزینه‌های زیادی برای مقابله با مواد مخدر شده و شهیدان زیادی در این مسیر تقدیم شده است، بیان کرد: استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور است.

وی با بیان اینکه 18 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف چند روز گذشته در استان کرمان کشف شده است، گفت: پیشگیری، مراقبت، درمان و کنترل در این حوزه بسیار مورد تأکید است.

ناظری با اشاره به اینکه کشفیات مواد مخدر استان کرمان در سال 97 نسبت به سال 96 حدود 22 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: در چهار ماهه ابتدای امسال 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات داشتیم.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 44 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: امسال بیش از 870 کیلو ماده مخدر شیشه کشف کردیم که افزایش زیادی در حوزه کشفیات داشته است.

انتهای پیام

captcha