مسابقات سراسری قرآن‌کریم مبتکرانه و خلاق برگزار می‌شود
کد خبر: 3836283
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

مسابقات سراسری قرآن‌کریم مبتکرانه و خلاق برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر بنیاد مسابقات قرآن گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی یک تیم جوان، مبتکر و خلاق برگزار خواهد شد.

مسابقات سراسری قرآن‌کریم مبتکرانه و خلاق برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، دبیر بنیاد مسابقات قرآن، امروز دوشنبه، 28 مردادماه در نشست خبری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش برگزار می‌شود. بخش اول آن از دهم مردادماه در قم آغاز شده و تا 30 مردادماه ادامه دارد.
وی افزود: مرحله فینال مسابقات در بخش آقایان از ششم مهرماه تا یازدهم مهر و مسابقات قرآنی بانوان نیز از 12 مهرماه تا 19 مهرماه برگزار می‌شود.
مقنی بیان کرد: امسال قریب به 60 یا 70 هزار نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن شرکت کردند. اما از بین‌ آن‌ها 530 نفر آقا به مرحله ملی راه پیدا کرده‌اند. در بخش بانوان410نفر شرکت کننده داریم. رشته‌های آوایی آقایان از دهم مرداد شروع شده و تا پایان مرداد ادامه دارد. رشته‌های معارفی از دوم شهریور تا هشتم شهریور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد. رشته دعاخوانی و هم‌سرایی مربوط به بخش بانوان، 12و 13 شهریور برگزار می‌شود.
دبیر بنیاد مسابقات قرآن ادامه داد: مسابقات اصفهان چند ویژگی دارد و انشاالله مسابقات مهرماه با چابکی زیادی برگزار می‌شود. مسابقات اصفهان توسط یک تیم جوان، مبتکر و خلاق برگزار خواهد شد. آمار امسال اصفهان طبعا بیشتر از سال قبل است. در بخش آقایان 60 داور و در بخش بانوان 25 داور به قضاوت این مسابقات می‌پردازند.
وی تصریح کرد: کسانی که در مسابقات امسال اصفهان رتبه کسب می‌کنند، برگزیده 15دوره از مسابقات بین‌المللی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha