حمایت صداوسیما از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان ایرانی
کد خبر: 3835894
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
رئيس سازمان صداوسيما بیان کرد:

حمایت صداوسیما از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان ایرانی

گروه هنر ــ رئیس رسانه ملی، امروز یکشنبه، 27 مردادماه، در نشست هم اندیشی با هنرمندان در سالن اجتماعات شبکه استانی اترک با اشاره به شکل‌گیری جریان سریال‌سازی در مراکز استانی صداوسیما، بر افزایش کیفیت تولیدات تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی عسکری با بیان این‌که از آثار فاخر، عالی و ماندگار هنرمندان حمایت می‌کنیم، گفت: در طرح ملی سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان کشور، پیش رفته است.
 
رئیس سازمان صداوسیما با بیان این‌که از هنرمندان و افراد بااستعدادی که به دلایلی مهجور مانده‌اند، حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: در پروژه ملی سلمان فارسی به خوبی از ظرفیت استان‌ها استفاده شده و کار شناسایی حدود ۲۰ هزار بازیگر در ۲۹ استان کشور برای ایفای ١٥٠٠ نقش، پیش رفته است.
در این نشست، هنرمندان و برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون به بیان دغدغه‌ها و مشکلات و پیشنهاد‌های خود، از جمله حمایت و توجه بیشتر به مستند‌ها و آثار نمایشی، استفاده از پژوهش در آثار تولیدی، حفظ استعداد‌ها و لهجه‌های محلی در شعر فارسی برای گسترش زبان فارسی، ضرورت برنامه‌ریزی برای توزیع مطلوب آثار تهیه و تصویب شده در شورای عالی شعر و موسیقی پرداختند.
 
انتهای پیام
captcha