مسابقات «بازیگویی قرآن»؛ راهی برای آموزش مفاهیم و رشد خلاقیت
کد خبر: 3835737
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

مسابقات «بازیگویی قرآن»؛ راهی برای آموزش مفاهیم و رشد خلاقیت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مجری مسابقات بازیگویی قرآن برگزاری این مسابقات را راهی برای آموزش مفاهیم و رشد خلاقیت عنوان کرد.

به گزارش ایکنا؛ مرحله اول از اولین دوره مسابقات بازیگویی قرآن به همت بسیج و کانون فرهنگی، هنری مسجد معراج تهران برگزار شد. این مسابقات که روشی برای آموزش خلاقانه مفاهیم قرآن کریم است، برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود.
مطهر پارسا، مربی و مجری این مسابقات گفت: برای اینکه بتوانیم مفاهیم قرآن را به صورت عمیق برای نوجوانان آموزش دهیم، تصمیم گرفتیم که از یک روش تلفیقی که شامل انجام پانتومیم و روش اشاره است، استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه با این روش، هم مفاهیم به خوبی در ذهن افراد جا می‌افتد و هم خلاقیت جوانان پرورش می‌یابد، اظهار کرد: این مسابقات بین هشت گروه دو نفره از نوجوانان برگزار می‌شود که در پایان به گروه اول ۵۰۰ هزار تومان، به گروه دوم ۳۰۰ هزار تومان و به گروه سوم ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.
مجری مسابقات بازیگویی قرآن با اشاره به اینکه این آموزش در کارگاه‌های مربوطه شامل معنی ۱۱۴ سوره قرآن کریم و مفهوم ۸۰ آیه از سوره بقره است، گفت: مرحله فینال این مسابقات نیز روز چهارم شهریور ماه در محل مسجد معراج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha