طرح‌های آمریکا برای مقابله با ایران شکست می‌خورد
کد خبر: 3835276
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

طرح‌های آمریکا برای مقابله با ایران شکست می‌خورد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه فردیس با تأکید بر اینکه طرح‌های آمریکا برای مقابله با ایران تاکنون شکست خورده و در آینده نیز محکوم به شکست است، گفت: دشمنان نظام به زودی نابود می‌شوند.

طرح‌های آمریکا برای مقابله با ایران شکست می‌خورد/ دشمنان نظام به زودی نابود می‌شوند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی‌اکبرایمانی، امام‌جمعه فردیس، امروز 25 مردادماه در خطبه‌های هفته نماز جمعه فردیس با اشاره به دیدار گروه‌های اردوی جهادی با مقام معظم رهبری، اظهارکرد: کار جهادی یک کار برخاسته از ایمان است و انسان همه ظرفیت خود را پای کار بگذارد.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا شعار خدمت‌رسانی به محرومان در جامعه همگانی شود و منحصر به گروه‌های جهای نباشد.

این مسئول بیان کرد: برخی در بروکراسی اداری کار امروز را به فردا می‌اندازند تا روزی را به شب برسانند و فقط حقوقی گرفته باشند، بعضی از مسئولان شهرستان قدمی برای مردم برنمی‌دارند و کارشان اصلا جهادی نیست.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هیئت یمنی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مبارزان جبهه مقاومت، ولایت رهبر معظم انقلاب را در ادامه خط پیامبر اسلام و امیرالمومنین(ع) می‌دانند.

امام جمعه فردیس به ۲۶ مرداد، سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که آنان با تحمل رنج اسارت، ثبات قدم و استقامت خود را در دفاع از انقلاب و نظام و میهن به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: وقتی مقابل تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای غربی‌ ها ایستادگی کردیم و حرف دولت، ملت و رهبری یکی شد در مقابل آمریکایی‌ها و غربی ‌ها منفعل نشدیم.

خطیب جمعه فردیس گفت: وقتی پایبندی به نظام نشان دادیم امروز غربی‌ها اعلام می‌کنند دیگر تحریم آمریکا خیلی بر کشور ایران اثری ندارد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند برگ برنده داشته باشند.

وی افزود: تمام تلاش ترامپ این بود برای انتخابات سال 2020 برگ برنده‌ای داشته باشد و مسئله ایران و کره شمالی را حل کرده باشد تا ذبتواند سیاست‌ها را اعمال کند اما ملت ایران مقاومت دارد و آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مقابل این مقاومت مجبورند کوتاه بیایند.

ایمانی افزود: در ائتلافی که آمریکایی‌ها تشکیل دادند تا ایران نتواند تنگه هرمز را ببندد، غربی‌ها عقب‌نشینی کردند و تنها کشوری که اعلام آمادگی کرد اسرائیل است.

وی با تاکید براینکه مقاومت کشور ایران قطعا جواب می‌دهد و دشمنان منطقه به زودی نابود خواهند شد، گفت: طرح‌های آمریکا تا به امروز با شکست مواجه شده است و یقینا طرح‌های آینده‌اش هم همچون معامله قرن و دیگر بحث‌هایی که در منطقه پیگیری می‌کند نیز با شکست مواجه خواهند شد.

امام جمعه فردیس گفت: مقام معظم رهبری فرمودند آن‌ها در طرح خاورمیانه بزرگ می‌خواستند یمن، سوریه و عراق را تجزیه کنند تا به امروز موفق به این کار نشدند و آمریکایی‌ها در تمام سیاست‌های خود با شکست مواجه خواهند شد.
انتهای پیام

captcha