دشمنی استکبار جهانی با مردم و انقلاب تداوم دارد
کد خبر: 3835161
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

دشمنی استکبار جهانی با مردم و انقلاب تداوم دارد

گروه اجتماعی- فرماندار شاهرود بابیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با مردم و انقلاب تداوم دارد گفت: تحریم فرماندهان سپاه به دلیل ترس استکبار از نیروی مردم است.

دشمنی استکبار جهانی با مردم و انقلاب تداوم دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد کرم محمدی، فرماندار شاهرود  ظهر امروز 24 مرداد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و کنونی سپاه ناحیه شاهرود  بابیان اینکه سپاه پاسداران ریشه در همه ایران‌زمین دارد و این انسان‌های وارسته نظیر سردار قاسم سلیمانی متعلق به اسلام و سرمایه جهان اسلام محسوب می‌شوند اذعان کرد: ظرفیتی به نام سپاه نه‌تنها در حوزه دفاعی مقتدر است بلکه مروج همه خوبی‌های اسلام نیز به شمار می‌رود.

فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه آنچه موجب شده تا استکبار فرماندهان ما را تحریم کند نیروی عظیم مردمی است اظهار کرد: دشمن می‌داند که امروز ارتش ۲۰میلیونی مدنظر امام راحل تحقق و دادرس مردم ایران شد  که در این راستا این نیروی تحصیل‌کرده بهترین خدمت را به جامعه ارائه می‌کند.

کرم محمدی یاداور شد: ساختار دفاع ایران به‌نحوی‌ است که سلاح‌های دنیا در مقابل آن ناکارآمد هستند، که در این راستا در عملیات والفجر مقدماتی، والفجرهشت و ۹ و سایر عملیات دفاع مقدس، رشادت‌های رزمندگان اسلام فراموش نشدنی است که چه طور روی مین دراز می کشیدند تا دیگران عبور کرده و عملیات انجام شود.

انتهای پیام

captcha