عنصر مقاومت، معادلات منطقه را در هم شکسته است
کد خبر: 3835142
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

عنصر مقاومت، معادلات منطقه را در هم شکسته است

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بابیان اینکه دشمنان چاره‌ای جز پذیرش اقتدار جبهه مقاومت ندارند گفت: امروز عنصر مقاومت معادلات منطقه را بر هم زده است.

عنصر مقاومت، معادلات منطقه را در هم شکسته است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ظهر امروز 24 مرداد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اینکه جبهه مقاومت باعث برهم خوردن معادلات منطقه‌ای شد، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محور مقاومت قوت بیشتری به خود گرفت و بیش از گذشته خود را نشان داده و در جامعه امروز تثبیت‌شده است.

وی  محور مقاومت را یکی از بزرگ‌ترین دلایل متوقف شدن برنامه‌ریزی‌های دشمن برشمرد و افزود: دشمن به دنبال ایجاد طرح خاورمیانه جدید بود که این توطئه با ورود به‌موقع حزب‌الله از بین رفت و در ایامی که اسرائیل جنگ را آغاز و تمام توان خود را در تجهیزات هوایی متمرکز کرده بود موجبات شهادت مردم مظلوم لبنان را فراهم کرد.

دامغانی ادامه داد: هدف آمریکا تنها لبنان نبود بلکه می‌خواست سوریه، ترکیه عراق و ایران را در تقسیم جغرافیایی کوچک و اسرائیل را به‌عنوان قدرت اصلی منطقه معرفی کند، که این تفکر در همان گام نخست با اقدام جانانه حزب‌الله متوقف شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) راهبرد قطعی و جدی دشمن را سلطه بر خاورمیانه  برشمرد و افزود: استکبار با تولید داعش دست از این اقدامات مجرمانه خود برنداشته و نشان داد که همچنان به دنبال اجرایی کردن طرح خاورمیانه جدید است.

به گفته وی؛ راهبرد ما مقاومت فعال است زیرا حافظه تاریخی، مفاهیم قرآنی و دینی ما بر اساس محور مقاومت است و با نگاه به صدر اسلام و تاریخ ۴۰ ساله انقلاب با قدم ثبات و بهره‌گیری از این موضوع می‌توان بر هر قدرتی فائق شد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ محمد خوشقدم به عنوان فرمانده جوید سپاه شاهرود معرفی  و از زحمات سرهنگ عبیری فرمانده سابق قدردانی شد.

انتهای پیام

انتهای پیام

captcha