صبر و مقاومت؛ راهبرد کارآمدی نظام در برابر تحریم‌هاست
کد خبر: 3834643
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

صبر و مقاومت؛ راهبرد کارآمدی نظام در برابر تحریم‌هاست

گروه اجتماعی ــ وزیر اطلاعات با بیان اینکه صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا راهبرد کارآمدی نظام مقابل تحریم هاست، گفت: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت‌های مسلمان را تضمین کرده و ما سختی و دشواری‌ها را به‌عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه می‌کنیم.

صبر و مقاومت؛ راهبرد کارآمدی نظام در برابر تحریم‌هاست

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید‌محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز، 22 مرداد در نشست شورای اداری استان سمنان در استانداری با بیان اینکه ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی عزت است، گفت: دشمن همواره به‌دنبال این است تا با انواع توطئه‌ها و جنایات مقابل ملتی را که راه عزت را در پیش گرفته ایستادگی کند.

وی صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم‌ها برشمرد و یادآور شد: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت‌های مسلمان را تضمین کرده و سختی و دشواری‌ها را به‌عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.

علوی هزینه‌های تحمیل شده از تحریم‌های آمریکا و استکبار را سختی‌های دانست که به تعبیر قرآن پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.

وزیر اطلاعات حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی از نقاط قوت این استان  دانست و گفت: خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی‌اثر کردن تحریم‌ها است.

انتهای پیام

captcha