پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه از سوی گیلانیان
کد خبر: 3832622
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان صدقه از سوی گیلانیان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان، گفت: مردم نیکوکار استان گیلان در چهارماهه سال جاری چهار میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش ایکنا از گیلان، محمدرضا جوادزاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان امروز 14 مرداد ماه در نشست با خبرنگاران ضمن قدردانی از کمک‌های مادی و معنوی مردم استان به نیازمندان، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۶ هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب‌شده است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه سال جاری چهار میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کرده‌اند، افزود: صدقه جمع‌آوری‌شده در بخش‌های درمانی، معیشتی، مسکن، آموزش و دیگر موارد ضروری برای نیازمندان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده در هر محل صرف امور نیازمندان همان محل و منطقه می‌شود، گفت: صدقه جمع‌آوری‌شده مبلغ سه میلیارد و ۸۵۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۳۴۰ میلیون و ۲۸ هزار تومان هم به‌صورت غیر نقدی و در قالب اهداء کالا بوده است.

جوادزاده خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا با شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# کمک‌های خود را برای کمک نیازمندان اهداء کنند.

وی با تأکید بر اینکه هدف کمیته امداد ارائه خدمت بیشتر به محرومان و زدودن چهره فقر از کشور است، افزود: مشارکت بیشتر خیران می‌تواند این امر مهم را با سرعت بیشتری تحقق بخشد و با توجه به مشکلات اقتصادی، خوشبختانه شاهد افزایش اعتماد عمومی و مشارکت‌های مردمی نسبت به کمیته امداد هستیم.

انتهای پیام

captcha