ایجاد هزار نیروگاه انرژی خورشیدی در کرمان تا پایان سال
کد خبر: 3832104
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

ایجاد هزار نیروگاه انرژی خورشیدی در کرمان تا پایان سال

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان با اشاره به اینکه تا پایان امسال قرار است که هزار نیروگاه انرژی خورشیدی در استان کرمان ایجاد شود و این اقدام توسط کمیته امداد پیگیری می‌شود، بیان کرد: ساختار پنجره واحد استان کرمان تغییر می‌کند تا روند صدور مجوزها در استان کرمان ساده‌تر شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان، امروز، شنبه، 12 مرداد در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه بر اساس آمار سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان این سازمان در کرمان حدود 15 هزار نفر عضو دارد که فقط هزار و 500 نفر آنها شاغل هستند گفت: 13 هزار و 500 نفر مهندس کشاورزی در استان بیکار هستند.
وی با بیان اینکه بعضی از مدیران در استان کم‌کاری کرده و مصوبات جلسات را اجرایی نمی‌کنند افزود: دستگاه‌های استان کرمان موظفند اطلاعات اشتغالزایی خود را در سامانه نیما ثبت کنند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه تا پایان امسال قرار است که هزار نیروگاه انرژی خورشیدی در استان ایجاد شود و این اقدام توسط کمیته امداد پیگیری می‌شود بیان کرد: ساختار پنجره واحد استان کرمان تغییر می‌کند تا روند صدور مجوزها در استان کرمان ساده‌تر شود.
انتهای پیام

captcha